Lees dan verder...
Meer wetenNaast het feit dat Ricoh over intelligente printers beschikt, beschikt het ook over intelligente kasten. Ja hoor, u hoort het goed – kasten die u helpen om nog efficiënter te werken en om kosten te besparen. Daarbovenop zijn ze dan ook nog eens volledig schaalbaar op de grootte en de specifieke bedrijfsnoden van uw organisatie.
Er worden steeds meer zakelijke én persoonlijke pakketjes bezorgd op het werk, wat erg belastend is voor een bedrijf. De pakketten worden aan een medewerker aangeboden die ervoor moet zorgen dat deze in de juiste handen terecht komen. En soms gebeurt het wel eens dat er eentje verloren gaat... Wel, dankzij de Bringme is dit verleden tijd! De bezorger levert rechtstreeks het pakketje af in de Bringme Box. Vervolgens ontvangt de bestemmeling een bericht met daarin een unieke barcode om zijn/haar bestelling af te halen. De Bringme Box kan ook dienen om intern contactloos materiaal (zoals bijvoorbeeld een projector, autosleutels, contracten,...) te delen met collega's.
Met de opkomst van flexibele werkplekken hebben medewerkers steeds vaker een eigen opbergruimte nodig waar ze hun materiaal (toetsenbord, schrijfgerief, notitieboek…) tijdelijk veilig kunnen opbergen. Beschikt uw organisatie over veel medewerkers? Dan kan men een locker delen met een team. Medewerkers kunnen vanaf hun mobiel toestel een locker reserveren. Om een day locker te kunnen gebruiken moeten ze zich identificeren via hun badge of een unieke code. Een standaard Day Locker bestaat niet. Ze zijn modulair, schaalbaar en op maat te verkrijgen - ze passen zich niet enkel aan uw behoeften maar ook aan uw meubilair.
Elke organisatie beschikt over een bepaalde stock aan kantoorbenodigdheden en IT-bedrijfsmiddelen zoals bijvoorbeeld schrijfgerief, notitieblok, verbruiksartikelen, headsets en noem maar op… Heeft een medewerker iets nodig? Dan kan zij/hij via de Asset & Inventory Management Locker zelf materiaal afhalen – net zoals een drankautomaat. Wat deze locker bijzonder maakt, is het feit dat die het volledig inventarisbeheer op zich neemt. De stockverantwoordelijke kan alles vanop afstand monitoren en gedetailleerde rapportages opvragen. Hij/zij ontvangt ook een melding indien er moet ingegrepen worden (bijvoorbeeld als er een bepaald artikel moet aangevuld worden).
Hoeveel geld heeft uw organisatie al verloren door verlies van gereedschap (scanner, walkie-talkie, boormachine,…)? Dit kan snel oplopen tot duizenden Euro’s… Een magazijn beschikt nu namelijk over heel wat kostbaar gereedschap – medewerkers nemen het met zich mee en laten het ergens rondslingeren waardoor het nooit wordt teruggebracht. Dit kan vermeden worden door simpelweg uw magazijn uit te rusten met een Warehouse Locker. Na enkele maanden heeft u uw investering al terugverdiend. De Warehouse Locker houdt alles bij: wie, wat en wanneer heeft afgehaald. Dus de verantwoordelijke kan al snel achterhalen wie iets niet heeft teruggebracht. En als kers op de taart: de Warehouse Locker kan voorzien worden met stopcontacten – dus nooit nog platte batterijen.
Beschikt uw organisatie over een online platform waar klanten artikelen kunnen bestellen? En hecht u ook veel belang aan klanttevredenheid? Dan raden we u aan om uw winkel(s) en/of bepaalde strategische plaatsen uit te rusten met een Click & Collect locker. Uw klanten kunnen dan rechtstreeks hun bestelling komen afhalen zonder dat ze in een wachtrij hoeven te staan en/of thuis hoeven te wachten op de bezorger. Dankzij een unieke barcode kunnen ze hun bestelling contactloos afhalen. Daarbovenop kan men de Click & Collect Locker verbinden met bestaande IT-systemen (bijvoorbeeld: ServiceNow, Remedy,…).
Aangezien onze intelligente "kasten" volledig schaalbaar zijn op de bedrijfsnoden van organisaties kunnen zij van dienst zijn in eender welke sector. Hieronder vindt u slechts enkele voorbeelden van klanten die in totaal verschillende sectoren actief zijn.
NRB Groep vereenvoudigt beheer van inkomende pakketten met de Bringme Box.
Lees de caseDankzij deze Smart Lockers zag Horeca Totaal veel minder scanners verloren gaan. Een intelligente en aangesloten opslagoplossing met vele voordelen!
Lees de case
Wenst u meer informatie te ontvangen?
Aarzel dan niet om hieronder uw gegevens achter te laten.
Eén van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk met u contact op.
Kan u niet wachten?
Neem dan rechtstreeks contact op via het telefoonnummer 02/558.22.11.