SLIM & VEILIG WERKEN!

Smart Lockers

Slimme en veilige opbergruimte voor al uw
kantoorbenodigdheden en gereedschap.

Veilig, efficiënt
en 7/7 overhandigen en afhalen van materiaal

Kantoorbenodigdheden (laptop, projector, balpennen…) en gereedschap (schroevendraaier, scanner…) nodig? U hoeft nooit nog rekening te houden met de werkuren van uw collega’s en te wachten om geholpen te worden. Al het materiaal dat u nodig heeft kunt u rechtstreeks afhalen via een Smart Locker. Ook het departement dat instaat voor het materiaal hoeft nooit nog tijd te verliezen met het overhandigen van materiaal. Iedereen kan zich nu focussen op wat écht geld opbrengt!

Altijd beschikbaar

Wees niet afhankelijk van iemand zijn agenda, bepaal zelf wanneer u iets gaat afhalen of terugbrengen.

Sleutelloze toegang

Toegang verlenen kan via een code die ingevoerd moet worden via het touch screen of door met een badge te scannen.

Veilig

Het materiaal is niet enkel opgeborgen in beveiligde lockers maar de werknemers kunnen ook zonder lichaamscontact materiaal afhalen en overhandigen.


Gedetailleerde tracking

Ontvang een duidelijk overzicht van wie wat heeft opgehaald om misbruik tegen te gaan.

Volledig schaalbaar

Bepaal zelf de maten en de kleuren van uw lockers en rust ze eventueel uit met een stopcontact om lege batterijen te vermijden.

Snelle ROI

Verdien uw investering terug in een wip.

Ongekende controle...

Via de Smart Lockers overhandigt u niet enkel materiaal op een efficiënte en veilige manier, maar behoren tijdrovende handmatige processen voor het bijhouden van de inventaris tot het verleden. Dankzij geavanceerde & slimme functionaliteiten verliest u nooit de status van uw inventaris uit het oog. U weet perfect wie wat en wanneer heeft afgehaald, wat er werd teruggebracht en in welke staat het zich bevindt, wat de voorraadstatus is… De Smart Lockers slaat al deze informatie op en verwittigt u tijdig als u moet ingrijpen.

Heb de volledige controle over uw inventaris en ontvang in één oogopslag de status van uw voorraad.

Ontvang een bewijs van wie, wat, hoe laat en van welke afdeling er iets heeft afgehaald of binnen gebracht.

Bepaal zelf hoelang een bepaald materiaal uitgeleend mag worden.

Ontvang een melding indien er iets binnengebracht is, wanneer iets klaar ligt om afgehaald te worden, als de voorraad uitgeput is,... U beslist zelf wat u wenst te ontvangen.

Beschik over gedetailleerde rapportages zodat u de kosten kunt doorgeven aan de juiste afdeling.

Koppel de Smart Locker aan uw huidig systeem om incidenten en/of serviceaanvragen te beheren.

Wenst u meer informatie te ontvangen?

Vindt u het belangrijk om de veiligheid van uw medewerkers te garanderen? En vindt u het belangrijk dat ze zich enkel focussen op wat écht geld opbrengt? Laat dan hier uw gegevens achter zodat wij u zo snel mogelijk kunnen contacteren. Samen bekijken we welke oplossing het best bij uw organisatie past.