"How to" virtuele workshops

Ontdek in 15 minuten
hoe u efficiënter en slimmer kan werken!

Hebt u u al weleens afgevraagd hoe u efficiënter kan werken,
telefoonkosten kan besparen, papierstromen kan digitaliseren ?
Wij geven u hierop een antwoord in 15 minuten.

Meer weten Ontdek alle virtuele workshops

"How to" virtuele workshops

Kort en krachtige virtuele workshops

Tijd is geld, hiervan zijn we ons van bewust. Om die reden organiseren we korte virtuele workshops, van maximum 15 minuten, die u toont hoe u efficiënter kan werken, telefoonkosten kan besparen, papierstromen kan digitaliseren... én nog veel meer. Hieronder vindt u een overzicht terug van onze reeks "How to" virtuele workshops. Past het tijdstip niet voor u of kan u niet wachten? Laat het ons dan weten door het contactformulier in te vullen.

Contactformulier

Ons aanbod

"How to" virtuele workshops

Do 23/09 - 9u30-9u45

Hoe efficiënte en productieve vergaderingen organiseren?

Voor wie? Wergevers en werknemers die graag vooruitgaan

Vergaderen, samenwerken, trainingen volgen... maken deel uit van het dagelijks bedrijfsleven. Maar hoe kan u deze naadloos laten verlopen?

Meer weten

Do 07/10 - 9u30-9u45

Hoe 80% besparen op telefoonkosten?

Voor wie? Organisaties die kosten wensen te besparen

Naast veel e-mailverkeer wordt er nog steeds veel gebeld op kantoor. Is zeker eens de moeite om te bekijken of u niet te veel betaalt.


Meer weten

Do 28/10 - 9u30-9u45

Hoe facturen digitaliseren, automatiseren en snel terugvinden?

Voor wie? Financiële profielen die graag efficiënter wensen te werken

Facturen beheren en verwerken is van cruciaal belang voor organisaties. Het is werk dat gedaan moet worden, ookal vereist dit veel tijd. Maar moet dit altijd veel tijd in beslag nemen?

Meer weten

Do 18/11 - 9u30-9u45

Hoe documenten per post sturen van waar u ook bent?

Voor wie? Werkgevers en werknemers die geen nee zeggen tegen meer efficiëntie

Al gehoord van een virtueel postkantoor? U hoort het goed, documenten versturen van waar u zich ook bevindt is perfect mogelijk. Hoe? Dat kan je binnenkort ontdekken.

Meer weten

Do 09/12 - 9u30-9u45

Hoe uitval vermijden binnen uw magazijn?

Voor wie? Magazijnverantwoordelijken die werkelijk 'ALLES' onder controle wensen te hebben

Om het beheer en de verdeling van goederen vlot te laten verlopen beschikt uw magazijn waarschijnlijk over de nodige technogolie zoals scanners, tablets, walkie talkie... Maar wat als deze verdwijnen?

Meer weten

Do 23/12 - 9u30-9u45

Hoe alle kantoormedewerkers, ongeacht hun functie, van thuis uit laten werken?

Voor wie? Organisaties die thuiswerken voor iedereen wensen mogelijk te maken

Sommige functies vereisen om papieren documenten af te drukken en/of te digitaliseren. Waarom zouden we deze functies uitsluiten om van thuis uit te werken terwijl het kan?

Meer weten

Contactformulier

Kan u niet wachten?

Wenst u nu al meer informatie te ontvangen betreft één van de bovenstaande onderwerpen? Vul dan hiernaast het contactformulier in. U kan ons ook steeds bereiken via:

Telefoon: 02 558 22 11

E-mail: info@ricoh.be